Imorgon...

Hejsan älskade vänner!

Hur mår ni idag? Hoppas ni mår bra för de gör jag =)

Imorgon börjar jag jobbet. Jag jobbar på Josephsson glas & porslin i Göteborg. Jag har inte jobbat på ett tag nu (1½ månad kankse) så jag är lite nervös.  Men de kommer säkerligen gå bra hoppas jag. Är är så tacksam för mitt jobb, de är bland de roligaste som finns att få lov att jobba. Sådan välsignelse =).

Ni tänker jag slummässigt leta efter ordet i Bibeln & se fall Gud vill lära mig något nytt eller kanske påminna mig om något som jag redan vet....


Sök först hans rike och hans rättfärdighet, så skall ni få allt de andra också.
Gör er därför inga bekymmer för morgondagen.
Den får själv bära sina bekymmer.
Var dag har nog av sin egen plåga.
(Matteusevangeliet 6-7)


Woola =) Känner mig träffad som alltid. Gud finns altid där och jag kan alltid lita på att han tröstar mig!

Kramar på er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tänk om alla var riktigt kristna, världen skulle vara underbar :)

2009-07-13 @ 16:55:38
URL: http://kristnas.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej vännen, jag har en victoria´s secret tävling på bloggen, kika in :) Kram Minnie

2009-07-30 @ 19:54:47
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0