Grattis alla mammor men speciellt min =D

Hejsan, idag är de Morsdag.

Som ni alla vet säger Gud  "visa aktning för din far och din mor", de är ett utav de tio budorden... Kanske något att tänka på när det är morsdag.

Själv har jag städat, gjort kaffe och så köpte jag en vattenkaraff/ vinkaraff från sagaform (ursnygg). Vattenkaraffen heter oak. Denna dagen har gjort mamma mycket tacksam, det är roligt att se. De känns så himla skönt att göra något för någon annan och morsdag är en perfekt "göra något för någon annan" dag, hehe. Jag älskar dig mamma!

Jag bor i Göteborgs södra skärgård på en ö  som heter Donsö. Här har de iaf vart underbart väder, så jag har solat lite på altanen & lyssnat på musik, kan livet bli bättre än så? Jo kanske om jag haft en fruktsallad brevid mig!
Nu är mina bästa vän Sara påväg hit vi ska sola & grilla, leva livet helt enkelt! Sen på kvällen skall vi ta en promenad för att sedan plugga lite nu inför slutspurten av skolan. Själv får jag sommarlov den 8/6, lite sent kankse?

Ett ord jag tänkt på idag.

"Vad man sår, får man sköda"
(Galaterbrevet 6)

Därför skall vi göra allt för att SÅ bra för att sedan kunna förvänta oss att SKÖDA bra =)

Kram på er ha en trevlig morsdag=D

God Bless, Miccan

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Glad att du tittade in hos mig!

2009-05-31 @ 18:43:51
URL: http://vattenslangen.bloggagratis.se
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Svar: - Varsågod, och hoppas att vi ser dig där! ;D



- Tyvärr så träffade jag inte ens min mamma igår, vi bor en bit ifrån varandra. Men håller med om att det är viktigt att man tar vara på sin mamma. :)

2009-06-01 @ 14:34:39
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Vilken fin gest för din mamma! :)

2009-06-07 @ 18:57:24
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0