Tack alla kristna bloggare!

Tjolahopp de var jag igen...

Under en senare tid har jag märkt att jag vuxit ifrån mina "vanliga" vänner, utan någon vidare anledning. Konstigt nog beräknar jag att det är nästan ett år som jag kännt såhär, de är ungefär lika länge som jag varit döpt. Jag har  inte längre samma intresse som dem och jag har svårt för deras "ytliga" samtals ämnen, vad händer med mig? Jag älskar dem och endå orkar jag inte vara med dem som förut. Jag har kännt mig vilsen ett tag nu och kännt att jag inte har passat in...

Till nu när jag hittat mina favvo kristna bloggar =) Jag måste tacka er, jag vet att Gud hjälpt mig hitta till er. För fösta gången på väldigt länge känns de som om jag passar in. Det som glädjer mig något enormt är att jag inte är ensam inom mina tankar om Gud och Jesus. www.kristnabloggar.se har vart till stor hjälp, där är alla bra bloggar samlade till ett ställe ;)

Tack till er jag känner mig inte ensam längre! <3

God Bless, kram Miccan

Kommentarer
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Svar: - Hm.. menar du missionsbibelskola i Göteborg eller vad tänkte du på!? :)



- Vad roligt att du känner att du passar in igen nu. :)

2009-05-31 @ 13:50:34
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Postat av: J

Ja ibland kan man känna sig ensam även i gemenskapen.....

2009-05-31 @ 22:34:46
URL: http://kristen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Guds vägledning är underbar! :D Var det så du hittade till mig tro?

2009-06-07 @ 18:56:36
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0